Alla inlägg under juni 2008

Av Lars - 12 juni 2008 12:55

Hi my friends.




Hoppas allt är bra med er och att sommaren blir bra för oss alla. I morgon ska jag till Täby Hotel och där ska vi ha förbundsmöte med jobbet. Så det blir en lång lördag. Vi åker ditt till i morgon och förbereder allt. Jag och 3 till ska sköta all teknisk utrustning på plats. Jag ska ha hand om filmningen vilket blir roligt. Det kommer att bli mycket jobb att redigera men det är väldigt lärorikt och en bra erfarenhet till mitt jobb resumé om jag skulle behöva till nått annat jobb någon gång eller så. Ska försöka att skriva lite mer nu. Har fastnat i skriv kramp men tror att det är över nu. Så ha en underbar helg alla vänner och bekanta som jag känner och inte känner. Kram, Lasse

Av Lars - 5 juni 2008 00:31

Hej mina vänner.


Ja nu så ska jag sätta igång igen och skriva. Det var ett tag sen men bättre sent än aldrig. Jag var ute och gick med min vän i kväll på stan. Vi var nere och kolla på eldkvarn i kungsträdgården. Men innan vi var där så satt vi en stund på Mariatornet och fundera över livet och sådant. Jag reste mig och börja gå ner på Hornsgatan i mott slussen.

 

Efter några hundra meter så fick jag lite balans svårigheter och det kom en liten våg av ångest och depression. Fan det var ett tag sen jag fick det. Kändes inge kul alls. Det finns inga garantier när det gäller den sjukdomen. Man får inte ge upp, men det är inte så kul att inse att den finns med mig och att jag har blivigt skadad för livet när jag fick den för 7 år sen. Känns lite som att va fan nu får det vara över..

 

Snälla ge mig ett liv utan att behöva tänka på om jag ska leva eller inte. Men jag kämpar på och försöker överleva så gott jag kan. Vi får alla olika bördor att bära. Jag hoppas bara att det finns ett liv utan någon form av ångest eller depression. Men jag tar en dag i taget så får vi se hur det går. Mår lite bättre nu men är lite orolig för natten. Skit samma.

 

Över till nått mera positivt. Jag var i dag på en intervju och fotografering till en bok som handlar om tatueringar och vad dom betyder. Jag berätta om en av mina tatueringar och vad den betyder för mig. Dom fråga också lite om min bakgrund. Dom ska komma ut med en bok i höst som handlar om tatueringar men också vad dom står för inte bara bild utan text till vilket det inte brukar vara i tatuerings böcker. Så det var kul. Får se om dom tar med mig men det såg så ut. Vi får se. Ja alla vänner där ute i livet. Kämpa på och ta till vara varje minut. Vi vet aldrig hur lång tid vi har på denna jord. Glöm inte och berätta till era nära och kära att ni uppskattar dom och att dom är älskade. Kram L    ………..

Presentation

Omröstning

Om du fick 100 miljoner. Vad skulle du slösa eller inte slösa dom på? Du får bara välja ett av svaren.
 Kläder och resor
 Kvinnor och fåfänga
 Bil och mc
 Hus eller lägenhet
 Dina vänner och dina släktingar
 Datorer och TV
 Möbler och inredning
 Förenings liv och hemlösa
 Mat och träning
 Film och Hi fi
 Åka runt i sverige ett år i husbil
 Flytta till Västindien
 Öppna ett café
 Öppna en resturang
 Båt och fiske
 Öppna antikaffär
 Ge bort hälften till fattiga länder
 Ge bort allt till nogån du tycker om
 Lägga dom på hög och snåla
 Skönhets operar dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards