Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Lars - 26 mars 2008 23:25

Hej alla där ute i livets karusell. Jag har inte skrivigt så mycket nu men jag måste smälta saker ibland för att orka skriva vidare. Det är så mycket som kommer upp och minen som är svåra. Så ha tålamod. Mer kommer visa sig…



Okej över till min tid med min fru.

Som jag sa förut så var vi ganska vilda och det var inte lätt att vara sams eller låta bli att ta återfall hela tiden. Några gånger så gjorde vi slut. En gång så stack hon, hon flytta hem till sin lägenhet. Där träffa hon någon galen heroinist och höll på att brinna inne. Hon ringde och sa att det skulle vara bra om jag kom hem till henne och kolla läget. Jag åkte dit och öppna dörren, där stod hon halv naken helt slut som människa och med två stora brännskador. På hennes fingrar satt det två jätte blåser, på hennes lår var det en jätte stor blåsa som täckte halva låret. Det lukta rök i hela trapphuset och det såg jävligt stökigt ut inne i lägenheten. När jag kom så såg jag att det var en massa soffkuddar utanför fönstret och att dom såg brända ut. Det börja med att hon tagit för mycket heroin som resultera i en överdos. Hon hade somnat helt påtänd i soffan rökande på en cigg. Glöden hamnade i mellan kuddarna och börja pyra, men hon vakna inte av röken eller att det brände på fingrarna. Det börja sen brinna ordentlig och han vaknad i sov rummet och sprang fram och väckte henne. Sen slängde dom ut soffkuddarna igenom fönster och släckta soffan. Hon fick kraftiga brännskador på benet och på fingrarna men hon åkte inte in till sjukhus. Helt sjukt alltså. Men den här sjukdomen som vi missbrukare har är mycket svår och man vägrar inse att det går åt helvete med ljusets hastighet. Det gjorde väldigt ont i mig och se henne i det tillståndet. Vi blev ihop igen och försökte lägga ner allt missbruk. Det funka ett tag sen samma visa igen. Ja så här gick det fram och tillbaka upp och ner i 7 år. Sen börja jag tröttna på att ta livet av mig sakta men säkert. Då börja det äntligen hända någon ting. Jag var trött på att leva det här livet och jag ville inte ha all smärta. Jag fick ta ett beslut. Dö eller leva..

Presentation

Omröstning

Om du fick 100 miljoner. Vad skulle du slösa eller inte slösa dom på? Du får bara välja ett av svaren.
 Kläder och resor
 Kvinnor och fåfänga
 Bil och mc
 Hus eller lägenhet
 Dina vänner och dina släktingar
 Datorer och TV
 Möbler och inredning
 Förenings liv och hemlösa
 Mat och träning
 Film och Hi fi
 Åka runt i sverige ett år i husbil
 Flytta till Västindien
 Öppna ett café
 Öppna en resturang
 Båt och fiske
 Öppna antikaffär
 Ge bort hälften till fattiga länder
 Ge bort allt till nogån du tycker om
 Lägga dom på hög och snåla
 Skönhets operar dig

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards